Olsztyn: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i przebudowa budynków dla potrzeb siedziby Prokuratury Rejonowej w Ełku
Numer ogłoszenia: 395194 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i przebudowa budynków dla potrzeb siedziby Prokuratury Rejonowej w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych i instalacyjnych zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i przebudowa budynków dla potrzeb siedziby Prokuratury Rejonowej w Ełku W ramach powyższego zadania inwestycyjnego przewiduje się przebudowę istniejącego budynku dwukondygnacyjnego -parter i piętro- częściowo podpiwniczonego zlokalizowanego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 18. Przedmiotowy budynek jest zlokalizowany w strefie ochrony konserwatorskiej - Pozwolenie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie, Delegatura w Ełku Nr 288/2012z dnia 04.09.2012r. Ponadto w ramach przedmiotowego zadania przewidziano również przebudowę budynku gospodarczego z pomieszczeniami technicznymi i jednostanowiskowym garażem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie niniejszego budynku. Przedmiotem powyższego zadania są również prace związane z zagospodarowaniem nieruchomości -działka Nr 123/188- - budowa chodników i drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, ogrodzenie działki, budowa śmietnika, przyłączy do budynku. Inwestycja realizowana będzie na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej -projekt budowlany i wykonawczy-, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, Roboty realizowane będą zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 260/2012 z dnia 04.09.2012r. oraz Pozwoleniem WUOZ Nr 288/2012 z dnia 04.09.2012r.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.14.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.11.27.10-5, 45.31.12.00-2, 45.31.43.00-4, 45.33.00.00-7, 45.33.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 100 000 zł słownie: -sto tysięcy złotych-. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1- Kompletna oferta musi zawierać: a- Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, c- Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, d- Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4, e- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 + załącznik 5A, f- Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, g- Kosztorys ofertowy uproszczony. h- Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. i- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. j- Dokumenty wymienione w § 6 niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie